5 συνταγές βρεφικών γευμάτων με καλοκαιρινά λαχανικά!

Rate this post

Ραπανάκια, κολοκύθια, μελιτζάνα, πιπεριά είναι μερικά μόνο από τα λαχανικά που βρίσκονται τώρα στην εποχή τους, έτοιμα να αποτελέσουν τα βασικά συστατικά για υπέροχα γεύματα που…

    [fb_button]vrefikes-trofes-totasaki.gr..μπορείτε να ετοιμάσετε στο μωρό σας.

    Πουρές με φασολάκια για βιταμίνη C και φυτικές ίνες

    Γεμάτα βιταμίνες (C, K, A), κάλιο, ασβέστιο, φώσφορο, φυτικές ίνες, μαγνήσιο και άλλα θρεπτικά συστατικά, τα φασολάκια αποτελούν μια καλή επιλογή για το μωρό σας το καλοκαίρι. Συνδυάστε τα με πατάτες, κολοκυθάκια, καρότα και άλλα λαχανικά για να φτιάξετε ένα θρεπτικό και γευστικό πουρέ που θα κάνει το μωρό σας να τον ζητάει συνεχώς.

    Πώς θα τοv φτιάξετε: Καθαρίστε, πλύντε και βράστε 16 φρέσκα φασολάκια, 2 μικρές πατάτες, 2 μεγάλες γλυκοπατάτες, 2 μεσαία κολοκυθάκια και 2 μεσαία καρότα. Μόλις όλα βράσουν, προσθέστε τα στο μπλέντερ μαζί με ελαιόλαδο και πολτοποιήστε τα μέχρι να έχετε έτοιμο τον πουρέ σας. Και καλή του όρεξη!

    Σούπα με κολοκύθι για βιταμίνες Α και C
    Αν και το κολοκύθι έρχεται με την άνοιξη, απολαμβάνουμε τα οφέλη του και το καλοκαίρι, και τι καλύτερο από το να χαρίσετε στο μωρό σας όλα τα θρεπτικά του συστατικά μέσα από μια σουπίτσα; Πλούσιο σε φυτικές ίνες, νερό, βιταμίνη Α και C, κάλιο, ασβέστιο και φυλλικό οξύ, το κολοκύθι μπορεί να μαγειρευτεί εύκολα και να γίνει ένα απολαυστικό γεύμα.

    Πώς θα τη φτιάξετε: Καθαρίστε 1 μέτρια πατάτα, 1 μέτριο κολοκύθι, 2 καρότα, λίγο κρεμμύδι, κόψτε τα σε μικρά κομμάτια και βάλτε τα στην κατσαρόλα με νερό για να τα βράσετε, μαζί με λίγο σέλινο. Όταν βράσουν κι έχουν πλέον μαλακώσει, βάλτε τα στο μίξερ, προσθέτοντας 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο, 1 κουταλάκι του γλυκού χυμό λεμονιού και λίγο από το ζουμί των λαχανικών. Αλέστε τα όλα μαζί και έχετε έτοιμη τη σούπα του!

    Πουρές από ραπανάκι για ασβέστιο, νάτριο, κάλιο και βιταμίνες
    Το ραπανάκι που βρίσκεται την άνοιξη και το καλοκαίρι στην εποχή του, είναι πλούσιο σε βιταμίνη C που δυναμώνει το μωρό σας, ενώ έχει περιεκτικότητα και σε ασβέστιο, νάτριο, κάλιο, φώσφορο, σελήνιο κ.ά. Δοκιμάστε να φτιάξετε στο μωρό σας έναν πουρέ που θα συνδυάζει τα οφέλη του με αυτά του καρότου, το οποίο είναι πλούσιο σε βιταμίνη A.

    Πώς θα τοv φτιάξετε: Ξεφλουδίστε το καρότο και κόψτε το σε σχήμα κύβου. Κάντε το ίδιο και με το ραπανάκι σας. Βράστε και τα δυο λαχανικά μαζί μέχρι να γίνουν πιο τρυφερά και κάντε τα στη συνέχεια πουρέ με το μπλέντερ, προσθέτοντας στο μείγμα βρασμένο νερό ή γάλα και λίγες σταγόνες χυμό λεμονιού.

    Κρεατοχορτόσουπα με μελιτζάνα για πρωτεΐνη, ασβέστιο, κάλιο και σίδηρο
    Το κρέας σε αυτή την ηλικία είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη του μωρού σας. Γιατί, όμως, να μην του προσθέσετε και λίγη μελιτζάνα, η οποία βρίσκεται στα… πάνω της εν μέσω καλοκαιριού; Με βιταμίνη Α, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, βιταμίνη C, κάλιο, ασβέστιο και φώσφορο να είναι μερικά μόνο από τα θρεπτικά της συστατικά, σε συνδυασμό με την πρωτεΐνη του κρέατος, μπορεί να αποτελέσει ένα από τα πιο ολοκληρωμένα γεύματα για το μωρό σας.

    Πώς θα τη φτιάξετε: Βράστε 50-75 γραμμάρια μοσχάρι χωρίς λίπος και προσθέστε μαζί με το βρασμένο κρέας 1 πατάτα, 1 καρότο, σέλινο, κρεμμύδι και φυσικά μελιτζάνα. Αφού βράσουν όλα μαζί με το κρέας, βάλτε τα στο μπλέντερ και πολτοποιήστε τα, προσθέτοντας 1-2 κουταλάκια ελαιόλαδο και λίγες σταγόνες χυμό λεμονιού.

    Κοτόπουλο με πιπεριά για πρωτεΐνη, βιταμίνη C και Α
    Μιας και το κρέας του κοτόπουλου είναι από τα πιο θρεπτικά και υγιεινά, ο συνδυασμός του με την πιπεριά, που βρίσκεται στην εποχή της και είναι πλούσια σε βιταμίνη C, θα δώσουν ένα σούπερ-θρεπτικό γεύμα. Η πιπεριά, άλλωστε, έχει επαρκείς ποσότητες βιταμίνης C για να τονώσει την άμυνα του οργανισμού του μωρού σας και να το κάνει γερό και δυνατό απέναντι στις ιώσεις.

    Πώς θα το φτιάξετε: Βράστε 50-75 γραμμάρια κοτόπουλο και ταυτόχρονα τσιγαρίστε πράσινες πιπεριές. Μαζί με το κρέας, βράστε 1 πατάτα και 1 καρότο και όταν όλα μαλακώσουν, προσθέστε τα στο μπλέντερ μαζί με τις πιπεριές, λίγο ελαιόλαδο και λίγο χυμό λεμονιού, το οποίο προσθέτει ακόμα περισσότερη βιταμίνη C στο γεύμα.

      5 συνταγές βρεφικών γευμάτων με καλοκαιρινά λαχανικά!