Πώς να κάψεις περισσότερες θερμίδες, με λιγότερο κόπο

Το γρήγορο περπάτημα, το τρέξιμο ή ο διάδρομος με μεγάλη κλίση μπορεί να καίνε πολλές θερμίδες, αλλά να είναι κουραστικές ή δύσκολες ασκήσεις για μεγάλη μερίδα ατόμων, που αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα ή παχυσαρκία.

    [fb_button]6588e77e7831872b703ac0b9b99a4d35_XLΟι ερευνητές λοιπόν του τμήματος Φυσιολογίας από το University of Mexico , βρήκαν πως η ήπια αερόβια άσκηση με μία ειδική αθλητική ζώνη για τη μέση μπορεί να σε βοηθήσει να κάψεις χωρίς κόπο έως και 12% περισσότερες θερμίδες, αρκεί η ζώνη να ισοδυναμεί με το 15% του συνολικού σου βάρους.

    Όπως συμβουλεύουν οι ειδικοί, η ζώνη με βάρος είναι ο πιο ασφαλής τρόπος να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό και την καύση περισσότερων θερμίδων, χωρίς να αυξήσεις την ένταση, τη διάρκεια ή την ταχύτητα της προπόνησης.

     

    πηγη

    Πώς να κάψεις περισσότερες θερμίδες, με λιγότερο κόπο