Κατάθλιψη: Απλές «ασκήσεις» για να την αντιμετωπίσετε

Rate this post

Μερικές απλές «ασκήσεις», οι οποίες αν γίνονται συχνά και μετατραπούν σε καθημερινή συνήθεια, θα σας προστατέψουν από τον κίνδυνο της κατάθλιψης και θα σας κάνουν να βλέπετε τη ζωή με άλλη ματιά, πιο αισιόδοξη.

[fb_button]
ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ1. Να στέκεστε και να κάθεστε με τη πλάτη ίσια και το κεφάλι ανορθωμένο: Όταν το σώμα σας βρίσκεται σε ευθυγράμμιση, η ενέργειά σας ρέει, και όταν η ενέργεια ρέει ανενόχλητη, μπορείτε κι εσείς να λειτουργείτε πιο ανάλαφρα και αποτελεσματικά.


    2. Χαμογελάστε: Ναι, είναι τόσο απλό κι ας ακούγεται κλισέ. Ένα χαμόγελο είναι η πιο εύκολη άσκηση και το πιο αποτελεσματικό «όπλο» απέναντι στις δυσκολίες.

    3. Επαναλάβετε στον εαυτό σας θετικές επιβεβαιώσεις: Φράσεις όπως «Αισθάνομαι καλά», «Βλέπω την καλή πλευρά όλων», «Είμαι γεμάτος θετική ενέργεια» κλπ βοηθούν στο να αποκτήσετε αυτοπεποίθηση και να μην σας βάλει τίποτα κάτω.

    4. Ακούστε τη μουσική που σας αρέσει: Δεν χρειάζεται να είναι κάτι συγκεκριμένο, απλώς κάτι που σας κάνει να νιώθετε όμορφα. Ορισμένα είδη μουσικής λειτουργούν καλύτερα από άλλα, αλλά κάντε τη δική σας δοκιμή και δείτε τι σας ταιριάζει. Οι έρευνες, ωστόσο, συνιστούν την κλασική και την new age μουσική.

    5. Αφιερώστε χρόνο στον εαυτό σας: Όσο φορτωμένο και αν είναι το πρόγραμμά σας, βρείτε λίγη ώρα για να ασχοληθείτε με τον εαυτό σας. Διαβάστε ένα βιβλίο, πηγαίνετε σε μια έκθεση, κάντε μια βόλτα και γενικότερα δώστε στον εαυτό σας ποιοτικές στιγμές.

    6. Διαλογιστείτε: Ο Διαλογισμός είναι μια εξαιρετική συνήθεια που μπορείτε να υιοθετήσετε και θα σας βοηθήσει σε ότι κι αν κάνετε.


      Τέλος, αν διαπιστώσετε πως πάσχετε από σοβαρή κατάθλιψη, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να συμβουλευτείτε έναν γιατρό. Μιλάμε για την ίδια σας τη ζωή και αυτό το θέμα δεν σηκώνει αντιρρήσεις ή αναβολές.[fb_button]

      Κατάθλιψη: Απλές «ασκήσεις» για να την αντιμετωπίσετε