Η «κατάρα» των χίπστερ: Πώς η μόδα με το μούσι έχει οδηγήσει σε παγκόσμιο κραχ τις εταιρείες ξυραφιών

Rate this post

    mousi (1)Είναι ένα από τα σύμβολα των απανταχού χίπστερ: vintage ρούχα, πόζα και μούσι σε όλες τις εκδοχές του. Και αν τα συγκεκριμένα ρούχα έχουν αναβιώσει μια μόδα που ευνοεί τους μεγάλους οίκους, οι τρίχες έχουν προκαλέσει πανικό στις εταιρείες κατασκευής ξυραφιών…

    Όσο κι αν ακούγεται αστείο, τα οικονομικά δεδομένα που έχουν στα χέρια τους οι ιθύνοντες των εταιρειών δεν είναι καθόλου για γέλια -μάλλον για κλάματα είναι! Η πτώση των κερδών που καταγράφεται στους ισολογισμούς τους τα τελευταία χρόνια, οπότε και ενέσκηψε η μόδα με το πλούσιο μούσι, είναι σημαντική.

    Όπως αναφέρει το newmoney, οι πωλήσεις στα ξυραφάκια στην Αμερική έχουν πέσει κατακόρυφα. Συγκεκριμένα, μειώθηκαν στα 2,3 δισ. δολάρια για πρώτη φορά από την ύφεση. Την ίδια στιγμή, ένας μεγάλος αριθμός ανδρών στη Μεγάλη Βρετανία καταφεύγει μέχρι και στη μεταμόσχευση τριχών στο πρόσωπο!

    Οι αναλυτές εξηγούν πως όσοι θέλουν να ξυρίζονται ξοδεύουν σε ετήσια βάση πάρα πολλά χρήματα σε ξυραφάκια, γεγονός που τους έχει κουράσει. «Οι άνδρες κουράστηκαν από τις συνεχώς αυξανόμενες τιμές των κεφαλών ξυρίσματος και έχουν καταφύγει σε φθηνότερες επιλογές». Οι αναλυτές της εταιρείας ερευνών καταναλωτή Euromonitor έγραψαν πρόσφατα: «Κάποιοι έχουν σταματήσει το ξύρισμα εντελώς».


      Το γεγονός αυτό αποτελεί μια τρομακτική προοπτική για τις παραδοσιακές εταιρείες ξυρίσματος. Όμως για την άλλη πλευρά, δηλαδή για τις επιχειρήσεις που προσφέρουν απόλυτη απαλλαγή από την τριχοφυΐα, η εξέλιξη αυτή είναι συμφέρουσα. Πέρυσι, οι επιχειρήσεις για την περιποίηση του δέρματος των ανδρών είδαν ταχύτερη ανάπτυξη από οποιαδήποτε άλλη κατηγορία που αφορά στην ανδρική περιποίηση, με τις πωλήσεις να αυξάνονται 7% και να ξεπερνούν τα 260 εκατομμύρια δολάρια.[fb_button]

      Η «κατάρα» των χίπστερ: Πώς η μόδα με το μούσι έχει οδηγήσει σε παγκόσμιο κραχ τις εταιρείες ξυραφιών