Τι πρέπει να φάτε το πρωί για να διώξετε το στρες

    [fb_button]a96b44ea36fca0045ff0e88c8b8cea02_XLΑν από την ώρα που ξυπνάτε νιώθετε έντονο στρες και κακή διάθεση τότε μάλλον πρέπει να ρίξετε λίγο περισσότερο βάρος στην… προετοιμασία του πρωινού σας.

    Το πιο βασικό που πρέπει να προσέξετε είναι το πρωινό σας να περιλαμβάνει συνδυασμό από βασικά θρεπτικά συστατικά με τα οποία δεν θα πεινάσετε για αρκετές ώρες ενώ ταυτόχρονα θα αποφορτιστείτε από το άγχος.

    Φροντίστε το πρωινό σας να περιλαμβάνει αυγά βρασμένα ή σε μορφή ομελέτας ή γαλοπούλα χαμηλή σε λιπαρά. Επίσης μην παραλείψετε το γάλα, το γιαούρτι και το λευκό ή κίτρινο τυρί. Μην ξεχάσετε τους σύνθετους υδατάνθρακες που θα σας χαρίσουν δύναμη και ενέργεια για τη μέρα που ξεκινάει.

    Ιδανικές επιλογές είναι το ψωμί και τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα πολύσπορα κριτσίνια και η βρώμη. Τέλος ένα φλιτζάνι ζεστό αφέψημα είναι σίγουρο ότι θα βοηθήσει να μεγιστοποιήσετε την απόδοση σας και φυσικά θα σας ενυδατώσει.

      [fb_button]

      Τι πρέπει να φάτε το πρωί για να διώξετε το στρες